Görmek ve Görülmek
10 February, 2015
Beğensek de beğenmesek de her geçen gün daha fazla bağımlı bir dünyada yaşıyoruz
Bu aralar hem en iyi hem de en kötü zamanlardayız. Bir taraftan bakınca hiç olmadığı kadar gereksiz posta/e-posta ve medya gürültüsüne katlanmak zorundayız. Diğer taraftan ise internet aracılığıyla hiç olmadığı kadar teknoloji ve işten kar etme; satışları ve pazarı geliştirme imkanına sahibiz. .
Ceramicx bu paradigma kaymasını kavradı ve haberleşme işine yatırım yaptı. Örneğin Plastindia 2015 Fuarı’ndan biz yeni dönmüşken, internet yayıncılığımız ve Heatworks dergilerimiz sayesinde bizim itibarımız ve markamız bizden önce gitmişti. Biz uçaktan adım atmadan önce Ceramicx markası tanınmıştı.
Trinity College Dublin (TCD) ile son lisans sözleşmemiz - Herschel İnfrared ısıtma araçları oluşturmayı sağlayan - son zamanlarda bu alanda yer aldı. TCD ve Enterprise İrlanda sayesinde mesajımız müşterilerimize ulaştı.
Karşılıklılık, burada oyunun ismidir. Güzel bir hikaye gerçekten sahibinin kim olduğunu umursamaz, iş ve fırsat yaratmak için birçok taraf tarafından kullanılabilir.
Geçen 2 haftada Ceramicx, The Market Place (Enterprise Ireland’ın yayını)'ten Avrupa ve ABD'de yayın yapan birçok endüstriyel satış dergisinde yer edindi.
Biz de ayrıca geçen ay HeatWorks dergisinin son sayısını basıma hazırlamak için çok çalıştık. Heatworks dergisinin 13. Baskısında 2 teknik konudaki ayrıntıları da sizinle paylaştığımız için özellikle gururluyuz. Bunlardan biri Ceramicx'in tasarım ve üretimde termokupl kulanımının patentlemesi. Diğeri ise termoform işlemlerinin karşılaştırmalı enerji performansı çalışması.Bu çalışma kanıtladı ki Ceramicx infrered ısıtıcılar konvensiyonel ısıtılara oranla %40 enerji maliyetinden tasarruf saglıyor.
Heatworks dergisine ücretsiz olarak sahip olabilirsiniz. Bunun için sadece bize ulaşmanız yeterli.
10 February, 2015
Beğensek de beğenmesek de her geçen gün daha fazla bağımlı bir dünyada yaşıyoruz
Bu aralar hem en iyi hem de en kötü zamanlardayız. Bir taraftan bakınca hiç olmadığı kadar gereksiz posta/e-posta ve medya gürültüsüne katlanmak zorundayız. Diğer taraftan ise internet aracılığıyla hiç olmadığı kadar teknoloji ve işten kar etme; satışları ve pazarı geliştirme imkanına sahibiz. .
Ceramicx bu paradigma kaymasını kavradı ve haberleşme işine yatırım yaptı. Örneğin Plastindia 2015 Fuarı’ndan biz yeni dönmüşken, internet yayıncılığımız ve Heatworks dergilerimiz sayesinde bizim itibarımız ve markamız bizden önce gitmişti. Biz uçaktan adım atmadan önce Ceramicx markası tanınmıştı.
Trinity College Dublin (TCD) ile son lisans sözleşmemiz - Herschel İnfrared ısıtma araçları oluşturmayı sağlayan - son zamanlarda bu alanda yer aldı. TCD ve Enterprise İrlanda sayesinde mesajımız müşterilerimize ulaştı.
Karşılıklılık, burada oyunun ismidir. Güzel bir hikaye gerçekten sahibinin kim olduğunu umursamaz, iş ve fırsat yaratmak için birçok taraf tarafından kullanılabilir.
Geçen 2 haftada Ceramicx, The Market Place (Enterprise Ireland’ın yayını)'ten Avrupa ve ABD'de yayın yapan birçok endüstriyel satış dergisinde yer edindi.
Biz de ayrıca geçen ay HeatWorks dergisinin son sayısını basıma hazırlamak için çok çalıştık. Heatworks dergisinin 13. Baskısında 2 teknik konudaki ayrıntıları da sizinle paylaştığımız için özellikle gururluyuz. Bunlardan biri Ceramicx'in tasarım ve üretimde termokupl kulanımının patentlemesi. Diğeri ise termoform işlemlerinin karşılaştırmalı enerji performansı çalışması.Bu çalışma kanıtladı ki Ceramicx infrered ısıtıcılar konvensiyonel ısıtılara oranla %40 enerji maliyetinden tasarruf saglıyor.
Heatworks dergisine ücretsiz olarak sahip olabilirsiniz. Bunun için sadece bize ulaşmanız yeterli.